Nekad Rory | Ban Överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rory

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010079372/

Ditt Hex-ID: 11000013e92e28c

Vad är din discord tagg? Rory#7534

Vem var det som bannade dig? Anders Bergman

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-07 215830.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För min vän skulle visa mig sitt hus så jag åkte dit med han, efter det blev det värsta skottlossningen och min vän dog så jag tänkte bara ta hans kropp och åka där ifrån, jag kan inte ens loota som icke medlem så fattar inte varför jag är bannad för det och jag försökte inte ens loota.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runder med mina vänner och då åkte vi förbi sons där det tydligen hade varit skottlossning och min vän jag satt med i bilen skrek till mig "där är örsk gå och hämta han" så jag sprang in i gäng huset när det inte skottades längre och hämtade min vän då började folk skjuta mot mig men dom missade så jag dog aldrig och när jag var på väg ut så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel som var icke medlem och sprang in i gäng huset för att hämta mina vänner som låg där döda och sen köra dom till sjukhuset, jag gjorde fel jag hade inte krim eller medlem och sprang in på ett kriminellt ställe där det hade varit skottlossning, det med looting har inte hänt så det är fel, själv tycker jag att det inte borde varit en perma ban jag tycker det borde varit typ en 14 dagars ban eller något sånt för krim utan krim.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad här några gånger innan kommer inte ihåg alla för det var ganska länge sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Finns mycket jag skulle kunnat göra annorlunda, en sak är att jag skulle kunnat göra annorlunda är att inte lyssna på dom och vänta tills jag skaffat medlem och krim innan jag gjort något som var kriminellt, jag skulle bara kunnat springa iväg när dom släppte av mig vid gäng huset istället för att springa in för att hämta mina vänner som låg döda där inne, en till sak jag borde gjort är att läsa reglerna lite extra noga så jag inte gör något fel som jag nu i detta fall gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer inte göra om detta i framtiden, jag gjorde ett dåligt val och lyssnade på mina vänner för att hjälpa dom själv så visste jag inte att man var odödlig som icke medlem för det var första gången jag typ kört här och på ortenwave så kunde man dö när man var icke medlem så jag trodde det va samma, jag har nyss börjat med fiveM så kan inte reglerna så bra för det var typ första gången jag kört och nu har jag läst reglerna ordentligt och noga så jag vet vad man får och inte får göra så detta kommer aldrig ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du verkar ju inte direkt ha lärt dig ännu av din ban då du påstår du bara hämtade 1 vilket är falskt samt de sköt på dig men att du springer in som icke medlem gör så att de inte kan döda dig hoppas detta gav dig lite mer insikt i varför du faktiskt blev bannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka