Nekad Roosrobin1 | Whitelist ansökning [Dippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roosrobin1

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198445693625/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Roos

Vad är ditt discord namn? DuckZ#3564

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär. Min karaktär är rolig person och skön som inte vill skada stan på något viss. Han vill bara vara där och skaffa jobb o sköta sitt. ksk att skaffa ett egenföretag någon dag och göra stora pengar. Men det är bara en dröm. Han är väldigt framåt vågarna att ta plats och vill gärna ha så många vänner som möjligt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill det för jag ser er server som en väldig rolig och framgångsrik. Ni har mycket folk som jag gillar och om allt på denna server blir bra med wh och så så kan denna server gå långt. därför vill jag just satsa på denna server. Och jag är en väldig bra rp som har rp förut mycket men tog en paus o vill börja igen och har mycket tålamod och respekt så jag vet vad som är rätt eller fel. Är allså en mogen människa

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som jag sa där uppe en väldig bra server som jag tror kommer gå långt.

Hur hittade du Multistaden? Jag gick ba egenom i fivem och leta efter servrar så såg jag denna bra server så valde denna. Av alla som finns det sak ni vara glada över ;)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Har inga mål så, Men vill mest ha roligt när jag kör rp och kunna spela på en bra rp server som jag vet att denna har de sen så är det väll att själv prestera

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelade på denna för en månad sen så va jag whitelistad men lämna dc å alla minna roller gick bort. och om ni kollar min profil så kan ni hitta där skulle va snällt om man kunde få den eller om jag ba sak göra om allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka