Ronny Blåballe | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ditt discordnamn: Atap#9051

Ange ditt födelsedatum 30 April 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff på Unive eftersom jag spelar på servern mycket och tycker att servern är väldigt rolig och har hög RP-nivå. Jag vill hjälpa till så att alla kan få en bra upplevelse när de spelar. Jag gillar att hjälpa andra spelare om de har problem eller frågor, och jag tycker att det känns kul att kunna göra mer för servern.

Jag känner att jag kan ta ansvar och försöker alltid vara rättvis mot andra. Jag följer reglerna själv och vill hjälpa till att se till att andra också gör det. Jag tycker också att det hade varit kul att vara en del av Staffteamet och hjälpa servern att fortsätta vara en bra plats för alla spelare.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att de är mycket med Combatlogging i de flesta scenarion som sker inne på servern och detta vet jag för jag har upplevt det flertals gånger själv på Unive.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och tillsammans med Staffteamet ska samarbeta ihop oss för att hitta en lösning på detta problem. Det kommer vi att lösa genom att exempelvis ta tag i det på bar gärning för C-logga är inte alls okej att göra på servern, dvs att RP-nivån blir mycket sämre desto fler regelbrott som begås.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska agera snabbt med att kicka eller i värsta fall banna spelaren från servern som begår något regelbrott.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att lägga upp ett balanserande schema som jag kommer att följa för det mesta.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag tror att det är 4 Jan 2026 om jag inte har kollat fel info

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag inte men det är ju klart att man kan några commands.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag är förberedd för allt arbete inom de olika områdena

Tillbaka