Roller dragna utan riktig anledning (det står att man inte får vara whitelistad på en annan server men inget om att man inte får vara inne 10 minuter)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

gap goose

Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Alla mina roller blev dragna pga att jag va inne på en annan server i 10 minuter (nordix lall) å så satt jag å prata om det me några från mitt gäng men då kommer en admin å börjar kalla mig olojal och att jag bryter mot reglerna. men det står inget om detta i regler forumen det ända som står är att man inte får vara whitelistad på någon annan server.
MVh

Alla mina roller blev dragna pga att jag va inne på en annan server i 10 minuter (nordix lall) å så satt jag å prata om det me några från mitt gäng men då kommer en admin å börjar kalla mig olojal och att jag bryter mot reglerna. men det står inget om detta i regler forumen det ända som står är att man inte får vara whitelistad på någon annan server.
MVh
Hej!
Det är ej tillåtet att vara aktiv medlem på en "RP SERVER", men nordix lall är okej att vara whitlistad på, pga att det är ej en rp server.
Att dina roller blev indragna pga de har jag ingen anning om, men ifall du talar sanning så är dina roller indragna felaktigt.
Hänvisar dig till beslut överklagan: https://unive.se/forums/beslut.180/
Mvh, Scizzy

Tillbaka