Nekad Bruce Lee | Beslut Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bruce Lee

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
-2
Ditt discord namn: __brucelee

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad för typ av beslut gäller det? Att dra min Medlem och Krim.

Vem/vilka tog beslutet? Vet inte det står bara massa siffror på namnet och sen när man trycker på profilen står det att det inte går att hitta.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet inte om jag ska vara ärlig men jag fick indraget för ''olojal'' och jag sov när jag fick indragna roller så jag tror att det kan ha varit att jag hade andra roller på Vation men det var jag inte medveten om men nu när jag fick indragna rollerna så misstänkte jag att det var att jag hade roller på en annan server och då kollade jag i varenda dc och då såg jag att jag hade medlem på Vation så jag lämnade den direkt, så nu tycker jag att jag borde få tillbaka mina roller och en sista chans eftersom att jag inte var medveten om att jag hade roller på den servern och så har jag lämnat alla deras dc nu också.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att det borde rätt och fel. Det är rätt eftersom om man har roller på en annan server så får man ju indragna roller och skylla sig själv men jag tycker det är felaktigt eftersom att jag inte visste om att jag hade rollerna på den servern som sagt och så har jag ju ändå lämnat deras dc nu, men jag tycker också att staffen som drog mina roller kunde sagt något innan han drog dem för om han skulle gjort det så skulle jag ju lämnat deras dc direkt och då skulle problemet varit löst så jag tycker att jag borde få tillbaka mina roller och få en sista chans.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns inget bevis på det.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Du hade både medlem & krim där. Känns inte som att man har det utan att vara medveten om det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka