Accepterad Rollegolle | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rollegolle

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vinnie

Vad är ditt discord namn? Rollegolle

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Hej! Min karaktär heter Arvid Brännström. Arvid är född 2000 i Spanien. Arvid växte upp i fattigdom och sen flyttade till Sverige på grund av hans pappa fick ett väldigt bra jobb där. Han hade väldigt lite kompisar när han gick i skolan. Han blev mycket mobbad för han kunde inte så bra svenska. Arvid är väldigt smart. Han var ett A barn i skolan. Arvids mamma dog av corona när han var 19. Arvids pappa jobbar inom vård och är egenföretagare och tjänar mycket med pengar. Arvis pappa jobba på ett sjukhus.

Arvids intresse är att bli ett fotbollsproffs. När Arvid fyllde 20 fick han kontrakt till en av Sveriges största klubb. Men ungefär ett år senare så fick han en hjärtsjukdom så Arvid behövde lägga ner hela sin karriär. Då började Arvid komma in på den mörka världen och sälja droger och råna bland annat en affär. Men sen en dag fick hans pappa cancer och behövde massvis med pengar för hans mediciner. Arvid slutade då med den mörka världen och gick tillbaka till sitt vanliga liv. Han började jobba på 7:11 och jobbade stenhårt för att tjäna in tillräckligt med pengar till hans pappas mediciner. Tillslut tjänade han ihop till hans pappas mediciner.

Nu är Arvid redo för att ta sitt första steg i sitt nya liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidrag med gott exempel och hjälpa till ifall någon behöver hjälp. Jag kommer inte att springa runt och lalla. Jag kommer bidra med kreativ och social RP, genom att skapa bra scenarion där alla kommer utvecklas och lära sig nya saker. Jag kommer alltid att föröka utveckla mig och andra så gott det går.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska ha kul och att man spelar så att båda kan vinna i ett scenario. Man ska inte vara självisk så att en själv vinner alla scenarion utan det ska vara lika stor chans att vinna. Till exempel: Ifall någon hoppar ur en bil och riktar mot mig, och jag har ett dyrt vapen på mig, då måste jag fortfarande RP:a på allt han säger och inte till exempel begår ett regelbrott bara för att jag själv ska vinna scenarito.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag förstår alla regler. Exempel: NLR, VDM, RDM, Meta gaming, Power gaming

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej, jag har endast kollat på flera live's från unive och videos.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hoppas att jag blir godkänd:)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka