Ej Antagen Rolf Gunnberg Den Andra | Chef-jobb ansökan [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Falck

Vad heter du i verkligheten? Maximilian

Vad är ditt användarnamn på discord? El_margi

Ange ditt födelsedatum: 9 April 2008

När fick du medlemskap på Unive? Första gången någonsin var 8 Augusti 2021 och senaste var nu 14 september 2025

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef IG har jag varit bitr. på båtbolaget och jag har varit vice-boss i ett gäng som hette Los Muertos för länge sedan, tror de va 2022-2023, nu vill jag ta steget framåt o fakltiskt bli chef. IRL Är jag en person som gillar ordning o reda och dessutom är jag lätt att prata med. Har dessutom varit chef på Aimo tidigare men jag sa upp mig pga personliga saker men de är ur vägen nu och jag kan aktivera mig igen. Har även jobbart på både falck och meko så jag vet hur allt fungerar.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill aktivera Falck, senaste tiden har jag inte sett en enda falck bil. Jag vill att falck ska bli nr.1 bilverkstad i Unive för just nu leder Meko ganska rejält. Det är väl det huvudsakliga, att anställa seriösa och aktiva personer.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kan gibba mellan 1-3 timmar varje veckodag och p helger blir det lätt dubbla.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka