Accepterad Roger Remme | Ban Överklagan [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roger Remme

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198346369585/

Ditt Hex-ID: steam:110000117037a31

Vad är din discord tagg? Dontavious Jones the 5th#3102

Vem var det som bannade dig? Blying

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: VDM unive.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde en bil och kraschade den in i en motorcykel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid min arbetsplats och hade nyss arresterat en man, en vän till den här mannen drog då upp ett baseboll trä och hotade oss, då blev jag tvungen att arrestera den person för mig och mina kollegors säkerhet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, jag körde för fort när jag skulle försöka stanna motorcykeln som personen i fråga försökta fly på. Jag skulle haft större hänsyn till att servern då och då kan lagga lite gällande bilar och därför resultera i att saker som att dom inte har den förväntade responsen när man bromsar. Men misstaget är fortfarande mitt och jag ber så hemskt mycket om ursäkt till dom som fick sin rp förstörd av min vorslösa körning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har mest blivit bannad för små saker och jag har tidigare tatt lärdom av det genom att ha mer koll på reglerna här på unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle haft större koll och respekt för att saker som detta kan hända, samt generellt ta det långsammare bakom ratten framöver

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte vara så vorslös bakom ratten

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka