Nekad Roger Remme | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roger Remme

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198346369585/

Ditt Hex-ID: steam:110000117037a31

Vad är din discord tagg? Dontavious Jones the 5th#3102

Vem var det som bannade dig? Ljungen

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Unive ban krim roll.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig eftersom jag avlossade ett flertal skott mot polisen för att ingripa i en arrestering av en närstående till mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare hade ett skojbråk varpå polisen körde fram till oss och arrestera min vän. Jag fick panik och kände mig tvungen att rädda min kompis. Jag drog fram mitt vapen och sköt dom båda och tätt därefter blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag var helt omedveten om hur strikt ni på unives staff team såg på våld mot poliser. Det var ett ärligt misstag och det kommer absolut inte upprepas igen. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt till er på unive men framför allt poliserna som blev utsatta för detta regelbrott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2 gånger tidigare varav 0 de senaste 3 månaderna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha bettet mig så våldsamt direkt. Antingen skulle jag lämnat dom ifred eller så skulle jag försökt att utveckla scenariot för en bättre rp för båda parterna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att ta mer hänsyn till reglerna och defentivt försöka se konflikten från båda sidor

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Det verkar inte som att du inte lagt ner någon tid på din överklagan lite som att du inte vill bli unbannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka