roffee
Icke Medlem
- Meddelanden
- 21
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-gansen-dmzc — FiveM, Permanent
Anledning: kallar mig idiot
Bannad av: redbull02.
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Så det börjar med att jag är utanför polis stationen och en kille som jag känner då i server började skoja och slå mig och då slog jag tillbaks sen efter glitchades han och f8 quitade och då så drog en staff in mig i staff samtal och sa varför döda du han och jag sa att jag inte gjorde det och sa till han eftersom han var så aggresiv att du kan kolla om han har lagt sig ig då och då istället valde han fortsätta pressa och säga varför döda du han och sa vad har han för id och då sa jag på ett fint sätt idiot är det jag eller du som ska veta id eftersom att det är du som väljer att dra in mig i staff samtal, jag känner att baita ut det och därefter perma han mig direkt väldigt oproffsig staff, känns typ osm att han ville banna mig bara för det minsta lilla, liksom att hitta en anledning att banna, plus att han inte ens kolla om killen som jag slog i självförsvar f8 eller inte.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? jag anser att det är fel förtjänar ej bannen då jag inte gjorde något fel alls ja jag kunde avstått från att säga idiot men problemet är ju att han verkade inte riktigt bry sig om vad han drog i mig i samtalet för utan mer om att vilja banna mig för det minsta lilla och det var inte så att jag disrespecta han, tycker att det är löjligt att jag förlorar servern på så tråkigt sätt då jag nyligen kom tillbaks för att spela här men så sker det här.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har lärt mig att jag inte ens borde ha sagt ett endaste negativt ord bredvid staffen för att staffs verkar vara väldigt känsliga så att inte säga något negativt alls
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag är väldigt seriös rpare och vill verkligen komma tillbaks då jag älskar servern och vill få köra lite.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja