Accepterad Rockyelias | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rockyelias

Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? Rockyelias

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015a1f9b1e

Ange ditt födelsedatum 30 September 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. måndagar: 19:00 - 22:00 tisdagar: 16:30 - 17:30 - 19:30 - 22:00 onsdagar: 15:00 - 16:30 19:00 - 22:00 torsdagar: 16:30 - 17:30 - 19:30 - 22:00 fredagar: 15:00 - 16:30 19:00 - 23:00 Lördagar: 8:00 - 11:00 15:00 - 16:30 19:00 - 22:00 Söndagar: 8:00 - 11:00 15:00 - 16:30 19:00 - 22:00. så här ser det typ ut ibland är det mindre och ibland mer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 7 juli 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 gånger bild kommer snart

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt uppgift att göra det staffs inte har tiden att göra, mycket möjligt att dem har viktigare ärenden att ta hand då kommer servervaktens uppgift fram för att underlätta för staffsen och det är att säga till att regler inte brytts, och då syftar jag på nya spelarna speciellt för då är det oftast dem nya som brukar bryta mot regler på grund av brist på RP Kunskap eller Servers Grundregler. En servervakt kan också hjälpa till med att dva buggade bilar. En servervakt ska inte heller åka runt och leta efter personer att banna vi bannar de som vi stöter på som gör fel.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag är aktiv och vill hjälpa servern med så mycket som det bara går. jag gillar också att bära ett ansvar, och kunna få fram en roligare och mer seriös RP. På mornarna brukar inte staffs vara online så ofta då en servervakt kan vara till hjälp ganska stort. Jag kan också några komands som svban, kick, revviv, och dv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. De är att man använder sina kommandon för egen fördel eller för kompisars fördel t.ex. Om man ressar i ett scenario, har på toggle id i typ ett skott scenario eller ressar när man har krockat och bara kör vidare.

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka