Nekad Rockyelias | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rockyelias

Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? Rockyelias

Ange ditt födelsedatum 30 September 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är aktiv typ lite då och då. ca 6 h per dag och på helger lite mer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång i en timme för copbate när jag spanade och skulle lämna in bilen

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har jobbet att underlätta jobbet för staffs. Servervakter ska vara som små staffs som bara hanterar lockala problem typ som att ressar ifall det buggar, dva bilarna ifall de är onödiga och laggar servern och banna folk som gör fel

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle vilja bli det för att det skulle vara roligt att hjälpa folk som behöver hjälp, det skulle underlätta på utbildningar som jag är med på då jag är utbildare hos polisen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är kortfatta när man abusear sina pearms. Några exempel är om man ressar i ett scenario för att vinna det eller att ha på toggle id i ett skott scenario för att vinna det.

Nekad. Utveckla "Varför vill du bli servervakt på servern?".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka