Ej Antagen Rockyelias | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rockyelias

Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? Rockyelias

Ange ditt födelsedatum 30 September 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka var att jag såg att ni sökte medlemskaps ansvariga så då kände jag att det kommer att passa mig som medlemskaps ansvarig och även en stor del till att jag ansöker är att jag vill hjälpa servern med så mycket som möjligt och fortrarande tycka det är kul.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag känner mig som den rätta för Medlemskaps ansvarig på grund av min aktivitet och en stor vilja att hjälpa Unive att växa och få in fler unika och seriösa RPare på servern. Samt jag kan många kommands:

--- Specca---
/spec får upp en lista på olika folk du kan speca
/spec [id] specar personen du skrivit id på
/specoff slutar speca
/noclip flyger runt o specar folk.
--------------
---- freeze ---
/freeze [id] gör så personen inte kan röra på sig
/unfreeze [id] gör så personen kan röra på sig
---------------

----- ban/kick ----
/svban [id] [anledning] du bannar en person i 1 timme/ 60 minuter
/unban [hex] ifall du bannat nån så kan du unbanna personen med hjälp av detta kommandot.
/kick [id] [Anledning] kickar personen ifall t,ex lallar eller något annat.
--------------

---- reports ---
/goto spawna till en person
/revive [id] ifall nån dör av bugg och dem har klipp på det kan du göra så personen blir i liv igen.
/skin [id] gör så nån kan ändra sin karaktär ifall de glömmde lägga till något på sin karaktär
/reportlist öppnar listan på olika report folk har skrivit
/addkey [namn] spawnar fram nycklar som t,ex är till gäng hus osv.
------------------

---- Teleport ---
/bring spawna en person till din position
/tpm spawnar på en plats du markerat på mapen
/goto spawna till en person
/noclip flyger runt o specar folk.
------------------

---- Annat ----
/ooc skriver ooc ifall t,ex ifall nån ska sluta spamma /twt /blocket eller annan information
/v [spawnname] spawnar fram bilens namn som du spawnar in.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta alla människor med respekt, spelar ingen roll om du är sur eller inte har haft än bra dag man ska ha som sagt respekt som alla borde ha man ska låta de prata till punkt inte av bryta de för då kan deras tålamod gå ner och man blir iriterad om man avbryter någon.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill visa folk att det här är en bra server och att dom också ska vissa respekt för andra. Jag vill och visa dom att vi bryr oss om våra medlemmar och att om det är något han undrar så kan han joina support eller är det bara att fråga i chatten.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Efter som medlem oftast är den första rollen för att kunna börja med sitt RP så ska det inte vara världens svåraste men dom måste självklart kunna reglerna så bra som möjligt men i alla fall läst igenom och kunna Grundreglerna. samt ha en bra tanke med sin RP och vad man ska göra med sin RP och inte jag vill att dom ska kunna grund reglerna ganska bra, dom ska ha koll på en del andra regler också samt läst dom, Men overall tycker jag kraven är att kunna har bra plan med sin RP och inte för makt o pengar, att ha en bra och unik karaktär som då visar att man vill vara seriös, att vissa att man verkligen vill RPA seriöst och påverka servern positivt och inte negativt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har väldigt stort ansvar då jag är Medlemskap ansvarig. För det är jag som tar in nya medlemmar som ska kunna reglerna, som ska kunna rpa och göra alla scenarion till ett roligt och bra, jag ska kunna se till att allt går bra med spelaren. Jag älskar att se utveckling på en spelare som jag själv har tagit intervju med och se hans resa i servern och hoppas på att han har det bra. Jag vill att dom ska kunna alla regler, och att ni som högre uppsatta ska ställa stora krav på reglerna över dom som är medlemmar, dom ska inte hålla på och lalla runt i servern, utan dom ska verkligen förstå att detta är en allvarlig server där man ska rpa med en hög nivå. Även att dom inte ska ljuga i sina medlemskaps ansökningar och att dom inte ska kunna läsa av reglerna på forumet när dom tar intervju.

Hur ser din aktivitetet ut? måndagar: 19:00 - 22:00 tisdagar: 16:30 - 17:30 - 19:30 - 22:00 onsdagar: 15:00 - 16:30 19:00 - 22:00 torsdagar: 16:30 - 17:30 - 19:30 - 22:00 fredagar: 15:00 - 16:30 19:00 - 23:00 Lördagar: 8:00 - 11:00 15:00 - 16:30 19:00 - 22:00 Söndagar: 8:00 - 11:00 15:00 - 16:30 19:00 - 22:00. så här ser det typ ut ibland är det mindre och ibland mer.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag har inte som mål att gå med i staff teamet altså så kommer jag att bara stanna som MA

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka