Antagen Robinhood | Chef-jobb ansökan [Bahamas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Robinhood

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
14
Reaction score
5
Vilken chefs-position ansöker du till? Bahama Mamas

Vad heter du i verkligheten? Robin.T

Vad är ditt användarnamn på discord? robinhood24125432_48133

Ange ditt födelsedatum: 12 Mars 2010

När fick du medlemskap på Unive? Jag fick medlemskap 25/01/20

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Mina tidigare erfarenheter är att jag har varit Bitr chef på trygghansa där jag har lärt mig att organisera och planera för både arbete men även stress, jag är van vid att leda och göra så alla medarbetare känner sig bekväma och välkomna när de vill prata. Det är viktigt för mig att stötta mina kollegor i deras arbetsuppgifter om det krävs. Som en rekryterare på Securitas fick lära mig att motivera folk. Men det är viktigt att bygga upp ett starkt team från grunden som jag har lärt mig. Jag är van med att tänka snabbt under stressade situationer som jag även har lärt mig när jag är polisaspirant. Så jag har erfarenheter att fatta beslut, hantera konflikter samt att hålla ett lugn och att det inte eskalerar. Att kunna hantera konflikter är väldigt viktigt där det är vanligt att alkohol inblandas i stora folkmassor och man kan säga att ibland kan det eskalera lite grann om man dricker för mycket. En nattklubbsmiljö handlar det inte bara om att servera drinkar eller spela musik, det handlar om att ha sammansvetsat lag som kan ge gästerna en upplevelse som känns trygg, rolig och professionell. Det är viktigt att ha bra bemötande mot folk med respekt men samtidigt sätter tydliga gränser. På Mekonomen fick jag lära mig att ha bra kundservice i vardagen, där jag byggt en bra relation med kunder samt lyssnat på deras behov och alltid levererat med ett leende. Det kanske låter ganska enkelt men det är inte det lättaste. Slutligen på Gripen Taxi (P/A) fick jag ta ansvar för planering, ansvar på planering och schemaläggning. Jag fick öva på att fatta beslut som påverkade både personal och kunder, och lärde mig att planera både kortsiktigt och långsiktigt. Rollen som nattklubbschef kommer jag kunna ta ansvar. Jag kommer behöva planera aktivt, se till att rätt personer med rätt erfarenhet är på rätt plats och samtidigt kunna hantera de problem som dyker upp under kvällens gång.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer inom Bahama Mamas är att fixa upp aktiviteten och ha stora fester på helgerna, Bättre team som har respekt för kunderna. Jag vill göra så att mina framtida kunder får en suverän upplevelse som dem inte glömmer på ett BRA tag!

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet på vardagarna kommer vara 3-4 och på helgerna kommer det va runt 7-8 timmar.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tillbaka