Accepterad RobinEriksson | Polismyndigheten Ansökan [GrebbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RobinEriksson

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 14 September 2006

Vad heter du på discord? headshot göran#6969

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 250

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara aktiv mest på kvällar mellan 19:00-00:00 kanske senare, men när det är tillbaka till skolan så kanske 19:00-22:00. Ibland på morgonen nu när det är sommarlov eller när det är helg.

Vad heter du? Robin Eriksson

Hur gammal är du? 22 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis eftersom att jag vill göra en tjänst för staden, jag har sätt många som har dragits in i det kriminella men jag har valt att gå andra hållet för att stoppa kriminaliteten. Jag har alltid brunnit för att hjälpa folk och ställer gärna upp när någon behöver hjälp. Jag vill vara med och hjälpa samhället och lyfta upp det till en bättre och säkrare plats så att man ska kunna röra sig på kvällarna utan att bli utsatt för allt möjligt man kan bli utsatt för.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker det viktigaste inom yrket är att man är fokuserad på sina uppgifter man har att göra. Om man inte skulle fokusera och kanske ta dåliga beslut kan leda till att någon kommer till skada eller kanske att man själv kommer till skada. Jag tycker att man ska kunna hantera sin stress då polisyrket kan vara väldigt stressigt under vissa situationer. När man jobbar inom polisen tycker jag att det är viktigt att man följer våldstrappan så man inte använder övervåld på något sätt.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att yrket finns till för att göra samhället tryggare, det finns många olika grader som sträcker sig från aspirant till insatsstyrkan till chefen. Alla har en lika viktig uppgift, sen tar de olika händelser med olika personer. T.ex aspiranter går inte in i ett hus med tungt beväpnade men utan det sköter insatsstyrkan.

Har du några tidigare erfarenheter? Inte inom polisyrket men jag har lite tidigare erfarenheter inom blåljuspersonal. Jag har jobbat som sjukvårdare innan och utbildat mig i livräddning men jag har även jobbat som ordningsvakt och lärt mig en del hur man hanterar människor som kan vara en fara för samhället eller hur man ingriper i ett bråk.

Hur är du som person? Som jag skriver ovan så skulle jag säga att jag är väldigt hjälpsam och ställer gärna upp när någon behöver hjälp eller när någon är i nöd. Jag bemöter alla på ett trevligt sätt och försöker skapa en god stämning.

Är det något vi bör veta om dig? Jag har ett 100% rent brottsregister.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka