robin_bus
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vill bara klargöra att länken när man skall överklaga en temporär avstängning på "avstängningar/överklaga" inte fungerar för mig, därför kanske nedanstående överklagan ligger i fel sektion.
Quote: "Notera att detta är enbart för permanenta avstängningar. Ifall det är en temporär avstängning, klicka här:
https://www.unive.se/form/ban-Överklagande-temporär.2/select?node_id=55"
###########################################################
Ditt discord namn: robin_39476
Ditt Hex-ID: steam:110000158506c2e
Vad för typ av beslut gäller det? Tillfällig avstängning
Vem/vilka tog beslutet? Leonvonadelkvist
Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag missade att lägga en krycka som sjukvårdare
Hur är beslutet felaktigt? Jag är helt ny inom sjukvårdsyrket, och gjorde misstag att inte lägga en krycka till en spelare. Tycker det var ett väldigt hårt straff för denna förseelsen (7 dagars avstängning)
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: ban-id är: fivem-gansen-118
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
Quote: "Notera att detta är enbart för permanenta avstängningar. Ifall det är en temporär avstängning, klicka här:
https://www.unive.se/form/ban-Överklagande-temporär.2/select?node_id=55"
###########################################################
Ditt discord namn: robin_39476
Ditt Hex-ID: steam:110000158506c2e
Vad för typ av beslut gäller det? Tillfällig avstängning
Vem/vilka tog beslutet? Leonvonadelkvist
Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag missade att lägga en krycka som sjukvårdare
Hur är beslutet felaktigt? Jag är helt ny inom sjukvårdsyrket, och gjorde misstag att inte lägga en krycka till en spelare. Tycker det var ett väldigt hårt straff för denna förseelsen (7 dagars avstängning)
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: ban-id är: fivem-gansen-118
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
Senast ändrad: