Accepterad Robin2005 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin2005

Medlem
Meddelanden
431
Reaction score
5
Blacklist-referens
ID: 1115 — Övrigt
Anledning: Skjuter på sin ena karaktär och sedan åker dit med sin sjukvårdare karaktär och ressar utan vård eller krycka
Personal: Liljedahl
Datum: 2026-06-15
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som skedde var att jag hade varit i en skottlossning där både gänget vi krigar mot samt vårat gäng dog, Det var ett längre scenario som håller på under en längre tid, Sedan några minuter senare när scenariot var klart så går jag inte på min Sjukvårdskaratär för att inte alla ska behöva ligga döda båda deras gäng samt våra, Jag tar min sjukvårdskaraktär och åker dit och medans jag åker dit så försöker liljedahl få tag på mig för att komma krim support, När jag hoppar ut från ambulansen ser jag att jag hade fått en DM på Discord och då klickar jag in på det och då är det från Liljedahl där det står "Kom krim support". Då tänkte jag att jag bara ressar han jag stod på den döda kroppen och gör det snabbt utan att anävnda /me och sen gav jag inte krycka, Varför jag stressa vad för jag trodde det var nåt allvarligt så tänkte priotera det istället för att RPa sjukvårdare. Så jag han ge vård till 1 person för sedan väljer jag att quita för att sedan hoppa support till Liljedahl för att se vad som har hänt för det brukar ofta vara nåt fel man har gjort då. Så tyckte det var viktigare att få se vad som har skett och då vart det så att jag it gav krycka. och då såg Liljedahl detta och valde att ge mig blacklist. Men från mitt perspektiv så var det mer att jag ville priotera support ärendet än att rpa sjukvårdare

Tar du ansvar för det som hände? Jag tar ansvar över det som hände och att jag stressa och inte rpa var dåligt, Jag skulle rpat som vanligt jag brukar göra på min sjukvårdskaraktär och sedan quita efter jag hade gett krycka men vart lite stressat för brukar va dåligt när man blir inkallad till "Krim support"

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att alltid rpa klart ändå om man blir inkallad till support och göra klart det man gör för att sedan hoppa till support. Sedan brukar jag alltid ge krycka och RPa med /me men vart inte det denna gången vilket jag har lärt mig!

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag vet att man ska RPa så och gör alltid det, Men vart såklart fel och detta felet kommer aldrig ske igen. Det var stress som kom men nu vet jag vad jag ska göra i nästa gång och att man ska RPa klart scenariot alltid.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag har tyvärr inte bevis, Men kommer alltid rpa klart senariot ändå om jag blir inkallad till support.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka