Accepterad robin123 | Ban Överklagan [KevinChang07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robin123

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199570936001/

Ditt Hex-ID: Details of STEAM_0:1:805335136

Vad är din discord tagg? robincross123#5767

Vem var det som bannade dig? syseec bannade ingame. i dc bannade kevinchang07. och alexandarr

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-09 231112.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte. för jag gjorde ett misstag som jag inte hade en aning om att man ej fick göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på torget vaktade min väns bil. de kom en kille satt sig i den åkte där ifrån jag stannade honnom i min bil igenom att blockera honnom. riktade min pistol emot honnom bad han hooppa ur bilen. då sade han nej vf då. och jag sa det hoppa ut bilen annars skjuter jag. och han lyssnade inte så jag sköt ett skott och han åkte där ifrån.... sedan efter det åkte jag efter honnom han sköt emot mig träffade mig de låg också nära torget bara en parkering bort typ. sen tog han mig med pistolhot rånade mig tog min bil och drog. sen hoppade jag skälv in suport för ett annat ärende men då blev jag dragen in till honnom för han sa jag gjorde fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var en felaktiv bann pågrund av att jag inte hade en aning om att man inte fick skjuta tex på torget sen att han gjorde fel också och inte lyssnader på mig när jag riktade pistol emot honnom. de e ju sunt fernuft får man pistol riktad emot sig brukar man ju inte svara nej varför utan då lyssnar man ju. Sen att jagh kom in dc och kevin sa varning och 5 dagar bann sen kom alexander in muta mig så jag ej kunnde prata och kastade ut mig från krim och sen hadde jag 9 dagars bann ist.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jadu vet ej hur jag ska säga men de var typ samma där jag o en vän sikta emot en kille o han åkte iväg å vi stod framför honnom. Sedan efter det kom han tillbaka och då när han kom tillbaka speckade STAFF oss då dödade han min vän han bad mig hoppa in i bilen han riktade vapen jag satt mig han tog ut mig rånade mig. fråga mig saker jag vägrade svara fast han riktade vapen. sedan efter det lärt mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hadde kunnat åkt efter honnom blockerat vägen klivit ut bett honom kliva ur bilen. om han inte lyssnade ringt polisen sakt åt dom att bilen blev stulen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag gjort absolut. lär mig nya saker varjde dag jag spelar .

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka