Nekad Robin11 | Ban överklagan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin11

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: Robin_F

Ditt Hex-ID: steam:110000102dba976

Vad är din discord tagg? Robin.F#8286

Vem var det som bannade dig? Karimoooooo

Hur lång tid var din ban? 4timmar eller 3timmar vet faktis inte.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är permanent avstängd från Unive En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför jag hade en pistol och kniv i min polis skop jag försöker minnas men jag vet att man får inte ha pistol och kniv i ett polis skop. Så jag vet vad jag har gjort nu också jag ska aldrig göra om det i gen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gav vapen till personer men om jag skulle inte göra det då skulle jag vara död hela tiden varje gång. Och det skulle inte vara roligt att hans gäng skulle hoppa på mig mycket men jag ska aldrig göra om det där jag lovar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig ban jag gjorde fel därför jag gav vapen till dem som skulle ha de annars skulle jag vara död hela tiden. Och jag hade vapen och kniv i ett polis skop så jag gjorde fel och jag ska aldrig göra om det jag lovar. Jag vet att jag har sakt gjäte många gånger har jag saktatt jag ska aldrig göra om det i gjäte men jag menar det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Man ska inte prata en i discord och säga kom till marja lisa men det betyder att dem prata genom discord och det får man inte göra. Också man kan inte bara köra på nån utan anlednig också man ska inte göra det alls. Också jag kan flera saker om reglarna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om jag var staff då skulle jag kolla till personer och dem som larvar sig jag skulle skriva till han eller hon att sluta larva dig tänk på rp ea.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja gjäte mycket jag lovar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Men jag vissar som ni skriver så ni vet men i verkligehten är jag 11år och snälla jag kan nu reglna också nu vet jag vad jag har gjort fel och vad som är bra. Snälla neka mig inte snälla.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka