Nekad Stolt Norrländning! | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stolt Norrländning!

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199797792316/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? assyren1

Vem var det som bannade dig? Oklart det var en klaksko?

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var perma bannad för staffdiss sen från ingenstans blir jag anklagad för doxxing av staff sen blev jag klakeskobannad från ingenstans men jag har inte gjort något sånt som doxxa det är förlångt och det är bara to far ska va ärlig vet ej ens hur man doxxar fet knappt hur man laddar ner fivem med alla filer o de. det vart en missförstånd då scizzy har sagt till toris att mina vänner hade gjort det men jag var aldrig inblandad i nått jag känner inte dessa grabbar så bra men vet vilka det är från unive och jag brukade köra unive så mycket spendera pengar på det för det var de jag gillade att göra genom dagarna det var att spela unive och snälla philip320 kan jag få en unban jag lovar jag kommer aldrig staffdissa igen och ifall någon lägger in mig i en sån grupp så kommer jag att lämna direkt. och jag kommer inte tjata på dig 320 att lösa den men hoppas du kan se det här med den snälla sidan av dig och ge mig en unban snälla vill bara gå in och rpa med mina vänner som de gammla tiderna när jag brukade rpa med mina vänner snälla philip kan du göra det här till mig bara. Och det var 3st personer som gjorde det som kallade doxxingen hoppa min pm skickar jag allt bevis och namn. Och jag o scizzy sa till dem att sluta skicka doxxibg o massa info om staffs sen så försökte vi få dom och ta bort bilderna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag staffdissa var permabannad sen säger toris att jag har doxxat staff vilket jag ej gjort det finns bevis att jag inte gjort det, beviset är att beviset ej finns bevis att jag har doxxat en staff för det har jag inte gjort bara för en kille som heter scizzy skrev till Toris att mina vänner har doxxat en staff betyder det inte att jag var med om jag ska vara ärligt känner jag knappt way2lavish och dark_knigt men Meckan känner dessa namn var de namnen som scizzy tog upp till Toris men jag lovar jag var inte inblandad någonstans liksom skulle aldrig gå så långt för att det är to far och ändå om jag skulle vilja göra det kunde jag inte för vet ej hur man gör men jag skulle och kommer aldrig doxxa nån. Han scizzy har get ut fel info ifall han säger att det var jag jag var inte med och doxxa nån jag vet ej varför Toris skulle tro att jag har gjort nått sånt. men jag var med i en grupp som nån la in mig i sen så skickade någon bild på rozi´s fulla namn och sen trodde staffsen att jag var med på doxxing med det var typ något swish grej så man kunde se hennes fulla namn men jag spara inte elr nånting med bilden sen lämna jag gruppen. och sa till han som skickade att det är to far detta e ba ett spel liksom behöver inte gå så långt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är felaktigt jag ska bara ha en permaan för staffdiss och jag har inte gjort något mer än det men snälla kan jag bara få en till chans att hoppa in i servern och lyssna på the night is still young sen loada in i min karaktär och gå in och rpa som vanligt hoppas philip att du kan acceptera min överklagan då jag lovar jag har inte gjort något som är i klakesko nivå

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg de de vart många men flesta var felaktiga och några var rätta bans. men jag lär mig från mina bans varje gång jag åker på en ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget för för jag ska vara perma bannad för staffdiss inget mer men angående staffdissen så orde jag inte ha dissat mio då det var dumt av mig och jag borde inte gjort det men jag o mio kom överrens efter han sa förlåt till mig och jag sa förlåt till honom men det med doxxing av staffs var jag inte med på och jag blev bara inlaggd i en grupp med massa pers som Dark_night, way2lavish, Meckan, Ghost alla dessa är permabannade från unive och sen så hade jag inget med grejen att göra bara snackade med dem sen skcickade han den från ingenstans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja fast de vart felaktigt men annars angående staffdissen ja har lärt mig att det ej är ok det jag gjorde och jag ångarar mig och det kommer aldrig att hända nått sånt igen. men jag har lärt mig från mina misstag och kommer inte staffdissa igen men det med doxxing var jag inte inlandad i ljag lovar jag hade rpat på unive sedan 2024 november och det har varit det bästa spelet jag har kört i mitt liv serisöt och jag har aldrig kört ett spel på strekt utan att bli utråkad bara unive. sen jag känner flera pårsoner på servern och jag rpar serisöt och det är rikigt roligt och jag vill bara komma tillbaka ingen annan server hittar som unive jag har testat några servers men dom är ingenting jämfört med unive. men jag ber dig 320 en till chans jag vill bara komma tillbaka till servern för att rpa som gamla tiderna jag frågar inte om något mer jag kommer inte göra en överklagan om någon roll och jag ska börja om från start kanske bara fråga om min 2024 medlems roll men inget annat jag ska bygga upp mig från 0.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Du är bannad för du skickat in en fake-bild för betalning genom Tebex, vilket är bedrägeri.

Du kommer inte tillbaka hit och detta anmäles.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka