Accepterad Robin11 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin11

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: Robin_F

Ditt Hex-ID: steam:110000102dba976

Vad är din discord tagg? Robin.F#8286

Vem var det som bannade dig? Karimoooooo

Hur lång tid var din ban? Det var ingen ban det var att jag blev avstängd.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är permanent avstängd från Unive. En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför jag hade en pistol och en kniv i mitt skop och jag gav det till ett gäng annars skulle dem döda mig. Men jag kunnde bara informera de till polisen för jag jobbade som polis och man ska ändå informera det till polisen om det är nåt som är viktig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle till mitt skop all så mitt polis skop och ge kniven och pistol till gänget jag tror att det va så jag minns inte så mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel för jag hade en pistol och en kniv polis skop och gav till ett gäng och iställe kunde jag infomera till kolegorna allså polisena att det är ett gäng som säger jag ska ge dem en pistol och en kniv. Och nu vet jag gjorde fel för jag skäms på mig!!!!!!.......

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag dödade en person utan anlednig jag va sugen och det kallas RDM och sen lärde jag vad jag har gjort fel och vad jag ska göra bättre nästa gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha en kniv och en pistol i mitt polis skop som jag gav till gäng jag ska säga till mina kolegor vid polisen och nu vet jag vad jag gjorde bra och vad jag gjorde fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag skulle informera till polisen att ett gäng skulle vilja ha en kniv och en pistol men det som jag hatar som jag gjorde att jag gav kniv och en pistol jag hatar det som jag gjorde och jag kommer inte göra om det jag lovar på mitt liv jag kommer inte göra om det allså jag hade en pistol och en kniv i mitt polis skop.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag vet de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka