Nekad Robin Svensson | Whitelist ansökning [SweWilliam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UnNox

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199056609633/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Svensson

Vad är ditt discord namn? YoungRS#0001

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 1990

Berätta om din karaktär. Jag är uppvuxen i Bålsta, Har bott där hela mitt liv. Har en flickvän som heter Melissa, Jag är nu 31 år gammal. Jag började med droger när jag var 16 år gammal och mina vänner sa till mig hela tiden att jag skulle sluta men lyssnade aldrig. En gång så tog jag en överdos när jag var 22 år gammal, Då insåg jag vart mitt liv var på väg. Jag bestämde mig snabbt att flytta till en annan stad för att lämna allt skit bakom mig. Mina intressen är att få umgås med mina barn, Gymma, Spela i mitt fotbollslag.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelist för att det finns mycket jag kommer kunna bidra med tex som i jobb då där jag lyssnar och gör vad min chef eller högre rank säger till mig. Och det blir alltid kul att kunna spela bättre RP med bättre job och då kommer det bli mycket roligare än vad det skulle annars. Jag gillar alltid att träffa nya folk som jag sedan kan bli kompis med och spela mer och mer FiveM i Multistaden. Jag tycker även att jag borde bli WL för att jag har kört ofta så jag vet mycket om vad jag ska göra och inte ska göra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistat för att jag kommer kunna spela RP på ett helt nytt annat sätt än vad man kan på andra servrar. Och det känns som än jätte rolig grej att vara med om

Hur hittade du Multistaden? Jag kollade lite och såg att Multistaden var den kändaste RP i min Region. Spelade Färjestaden innan men vill testa en ny server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna få jobb inom Securitas eller Polisen för att det känns som det är de mest roliga inom rollspel.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelat BloodLife RP och Färjestaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka