Nekad Robin sardin | Ban Överklagan [gladagranen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin sardin

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Ban-referens
ycychd — FiveM, Permanent
Anledning: Lootat 3+ personer på sjukhuset
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag går in på sjukhuset eftersom att jag är skadad. Jag försöker skaffa hjälp och då ser jag en stor hög med människor som ligger ner. Eftersom jag är ny på serven skulle jag lyfta en person men råkade söka igenom en person istället. Jag ser massor av grejer i hans inventory och tar utan att tänka mig för. Något jag ångrar extremt och förstår totalt i mitt misstag. Lite senare får jag en ban där de säger att jag har lootat 3+ Personer vilket är felaktigt.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag förstår till 100%att jag gjorde fel men tycker att ni borde ge mig en andra chans eftersom jag endast spelat fivem i några dagar. Jag kan intyga att om ni ger mig en andra chans kan jag bidra med rolig och bra RP samt inga fler misstag eftersom jag lärt mig sedan sist

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig mycket som tex att använda sunt förnuft i scenarion, är det verkligen rimligt att loota någon på ett sjukhus: Svar nej det är det inte. Jag kommer tänka med sunt förnuft i varje scenario framöver.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni borde ge mig en andra chans eftersom jag knappt han att spela och gjorde ett misstag som jag kommer gode göra i framtida scenarion. Jag kan försäkra er att jag kommer bidra med bra RP ifall ni ger mig en andra chans.

Jag tycker också att ni borde ge mig en till chans eftersom det är överdrivet att ge mig en permanent ban till någon som bara försöker lära sig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart det är inte optimalt att stressa på era arbeten

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka