Nekad Robin sardin | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin sardin

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199824704904/

Ditt Hex-ID: 11000016f211588

Vad är din discord tagg? ebbot.alpha.

Vem var det som bannade dig? gladagranen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-26 080604.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom att jag va på en plats där många blev rånade och jag kollade igenom en person och eftersom att de bryter mot lagarna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad hade jag blivit på körd av en bil av reflex går jag in i sjukhuset och ska skaffa big ett bandag istället ligger det en massa av människor vid incheckningen på sjukhuset jag går fram och kollar men tar inget sedan skaffar jag mig ett bandage men blir oskyldigt bannad efter dett

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Efter att ha tänkt igenom situationen i lugn och ro inser jag att jag gjorde ett misstag. Jag ångrar mitt agerande och har lärt mig av det. Det som hände var att jag endast kollade igenom en person, och det var inte min avsikt att det skulle uppfattas som ett rån eller ett regelbrott.

Samtidigt förstår jag att det kan ha tolkats fel från andras perspektiv eller sett värre ut än vad det faktiskt var. Jag tar ansvar för att jag borde ha tänkt mer på hur situationen kunde uppfattas och agerat annorlunda.

Jag har lärt mig vikten av att följa reglerna strikt och vara extra tydlig i sådana situationer för att undvika missförstånd i framtiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad för copbait de va inget som va riktat mot att störa polisen men jag inser i efterhand att jag skulle lämnat brottsplatsen och låtit polisen göra sitt jobb

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I efterhand inser jag att jag hade kunnat hantera situationen annorlunda. Även om det inte var min avsikt att störa eller provocera polisen, förstår jag att mitt beteende kan ha uppfattats som copbait.

Jag borde ha lämnat brottsplatsen direkt och låtit polisen göra sitt arbete utan att vara kvar i området. Genom att stanna kvar bidrog jag till en situation som kunde misstolkas och potentiellt störa rollspelandet.

Jag tar till mig detta och har lärt mig att i liknande situationer framöver alltid backa undan och visa respekt för polisens arbete.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig mycket efter min ban. Framför allt har jag insett hur viktigt det är att tänka på hur ens handlingar kan uppfattas av andra, även om man själv inte har dåliga avsikter.

Jag har förstått att man alltid bör undvika att befinna sig kvar vid en aktiv brottsplats och istället låta polisen sköta sitt arbete utan att riskera att störa eller skapa fel intryck.

Den här situationen har fått mig att bli mer regelmedveten och tänka ett steg längre innan jag agerar i RP, så att något liknande inte händer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår att ni har en tydlig process och att ni vill undvika att bli påverkade av påtryckningar, och jag respekterar det. Personligen kan jag känna att det är viktigt att alla överklaganden blir rättvist bedömda utifrån innehållet, men jag accepterar fullt ut att ni har era rutiner och jag kommer självklart inte att försöka påverka beslutet utanför den här ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka