Nekad Robin Olofsson | Ansök till whitelist ansvarig [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krukan

Icke Medlem
Meddelanden
137
Reaction score
1
Användarnamn: Robin Olofsson

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Hur gammal är du? 13olk med olika saker, i de

Vad heter du på discord? robin olofsson #6926

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? fallet

Hur aktiv är du i discorden? Jag är väldigt aktiv i discorden. Jag brukar sitta minst 5-6 timmar i dc per dag. Och ifall jag blir wl-ansvarig så kommer jag ta intervjuer med dem som väntar så fort jag kommer att se ngn sitta där så tar jag in dem på intevju.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? jag vill vara wl-ansvarig för att jag älskar att hjälpa, i detta falet hjälpa dem att få svar snabbt på sina wl-ansökningar/ intevjuer. Jag tycker även att jag vill ta ett steg till och bli wl-ansvarig. Jag vill även bli wl-ansvarig för att jag vill pröva att vara detta eftersom jag aldrig varit det förut och tycker det ser roligt ut att sita och svara på wl-ansökningar.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För att jag kan ta bra ansvar och kan vara väldigt aktiv både i forumen och i dc. Jag ska även bli det för att jag varit wl på denna servern länge och har it fått många bans. Ska även bli det för att jag tror jag skulle passa väldigt bra som det. Jag är även severvakt och gör det jobbet bra. Jag kan även alla regler inom rp. Jag har ett bra ordförråd och svarar folk tydligt när jag kollar på forumen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej ingen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka