Nekad robertrobbor69 | Medlem ansökning [gorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robertrobbor69

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? carl andersson

Vad är ditt discord namn? billy09148

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Josef Abrahamsson är en brunhårig grabb på 31 år och är 190cm lång. När Josef var ung hade hans familj väldigt svårt med pengar och sånt. I hans uppväxt hände något väldigt tragiskt, Hans lillebror gick bort i endast 5 års ålder och det tog hårt på Josefs känslor. När Josef började gymnasiet blev han väldigt intresserad av bilar och motorer o allt runt om det. När Josef kom hem från skolan började han skruva med sin pappas gamla amerikanska van och bara försatte han ända tills han gick ut skolan. Efter skolan så fick han sitt första jobb och det var på Postnord. Han jobbar fortfarande på Postnord men drömmer om att jobba på en bilfirma eller på något annat ställe som man jobbar runt bilar. På fritiden så brukar Josef åka runt i sin BMW M2 och vara med vänner men det händer oftast att Josef och hans vänner är ute och åker runt i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Just jag ska bli medlem för att jag ska kunna bidra med att sprida positiv glädje och kunna hjälpa till i de arbeten som det finns snålt med personal i och för de flesta jobben behövs just medlemskapen och jag tror att jag kommer kunna få ut mycket mer av mitt rp spelande genom ett bättre jobb och har möjlighet till bättre mer saker på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för båda sidorna ska tycka scinariot var roligt att utföra.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? yes RDM att man dödar något utan anledning VDM att man använder sin bil som ett vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på unive många gånger men jag har byt server lite då och då men nu är jag tillbaka på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka