Accepterad roberto2 | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

roberto2

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198267579938/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? hot lukus in hat

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter lukus pukus och är 22 är gammal. Han är glad, snäll och hjälpsam men blir arg på dåliga förare. Just nu lever han i en 3 med sin bästa kompis Karl och Ahmed som han snart bott hos i 1 år. Karl och Ahmed gör allt med varandra det dem gillar att göra mest är att köra race i deras sabbar och käka burgare. Hans har stort intresse för bilar och motorer och drömmer om att jobba hos mekonomen och med motorer. Han har haft en lätt uppväxt för att när lukus var 4 är så fick mamma Kaite av blodcancer och blev medvetslös bara ett halvår senare. lukus pappa Bertill började missbruka droger och alkohol. Han började komma hem full sent på kvällarna och började slå lukus. Karls liv hamnade i ruiner. Mycket senare fick Lukus flytta hem till sin morfar Lars. Lars var också en gammal mekaniker och visade allt om bilar och motorer för lukus och hans vän Karl. Han blev djupt intresserad av allt Lars . Senare flyttade han hemifrån vid 22 års ålder och gick ut skolan men betygen på topp. Just nu jobbar Hans som reporter som reporter men drömmer om att bli Mekaniker och jobba på mekonomen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vet att jag hade bidragit med rolig RP och bra RP jag tycker de hade varit väldigt kul och komma in i RPandet igen med tanke på att jag inte spelat FiveM på ett bra tag.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag skulle väldigt gärna bli whitelistad på denna servern för att jag har väldigt roligt på servern med andra spelare och mina kompisar. Jag skulle också vilja bli whitelistad för att det öppnar upp nya stora möljigheter att förbättra och utveckla sitt enga Rp och kanske andras Rp. Men den största anledningen för att jag vill bli white listad är att jag tycker det är vildigt roligt på servern och det tycker jag är viktigt att man ska ha. Och om jag skulle få en white list skulle det göra så att jag skulle kunna bidra till mycket bra och seriös rp.

Hur hittade du Unive? mina kompisar spelade på unive och då ville dom att jag skulle prova och då tyckte jag att spelet var kul och nu spelar jag på unive mer än vad dom gör

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelandet är att ha en så rolig tid som möjligt och hänga med mina vänner, samt bygga upp en karriär. jag vill även bidra med bra RP till servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag har som mål med mitt rollspelande att ha kul men även göra så många roliga stunder för alla som spelar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar inte på någon annan server än unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka