Accepterad Gurra124352 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra124352

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? gustav

Vad är ditt discord namn? gurra1569

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär heter karl svensson och är 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? min karaktär är glad snäll och posetiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Karl Svensson växte upp i en liten stad i Sverige, där han från tidig ålder visade intresse för teknik och innovation. Hans föräldrar drev en lokal butik, och Karl spenderade mycket tid där, vilket gav honom en förståelse för affärer och kundservice. Efter att ha avslutat gymnasiet valde han att studera datavetenskap på universitetet, där han blev fascinerad av programmering och artificiell intelligens. Framtidsplanerna för Karl inkluderar att starta sitt eget tech-företag som fokuserar på att utveckla smarta lösningar för småföretag. Han drömmer om att skapa en plattform som gör det enklare för företagare att hantera sin verksamhet med hjälp av teknologi. Karl planerar också att fortsätta sina studier och delta i olika hackathons för att nätverka med likasinnade och hålla sig uppdaterad med de senaste trenderna inom tech-industrin.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer Bidara med bra social rp. Jag har rpat på flera servrar men jag har rpat längst på Unive och när jag RPade på unive var jag riktigt duktig faktiskt och jag har alltid varit duktig på att RPa tycker jag.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man RPar så att motparten i scenen vinner. Man själv måste inte hela tiden vinna scenen och ibland kan man låta andra vinna den om det tillexempel en händelse/race eller vad som hälst men man får vi såklart vinna ett scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har brutit till en regel och då så körde jag in i en kille på piren och glömde rpa på skador och jag har lärt mig av den bannen och jag har lärt mig att alltid rpa på skador

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm och de är när man använder sin bil som ett vapen och kör över någon och sen rdm och de är när man dödar någon utan anlednig

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? de är inte plagiat de de är min gammla ansökan

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka