Accepterad Roberto | Ban överklagan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roberto

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Roberto

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198140340036

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Juan Pablo Escobar

Vad är din discord tagg? Roberto Carlos#1392

Vem var det som bannade dig? 8Dumle

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Slagit någon i greenzone

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det står i reglerna att man ej får slåss i greenzone.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi stod utanför bilförsäljaren på trottoarkanten . Det kom fram en tant utan kläder med stora hängande bröst. Hon var irriterande och gick inte iväg när vi sa till. Vi förflyttade oss lite och hon följde efter. Så jag hotade henne att hon skulle gå därifrån för vi tyckte det var äckligt men hon lyssnade inte så jag skulle putta bort henne men istället blev det ett slag i huvudet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det är mitt fel eftersom jag slog henne. Men min tanke var att putta lite på henne så hon skulle flytta lite på sig. Jag trodde inte heller att det var greenzone utanför bilförsäljaren eftersom jag och min kompis blev knivhuggna ca 60 min innan detta hände. Därför trodde jag att det var okej för mig att putta bort henne eftersom det var hon som började det aggressiva och lyssnade inte på vad vi sa så tycker jag att det var konstigt att inte hon fick någon påföljd.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare ban var när jag råkade köra på en spelare. Alltså vdm. Detta var inte med meningen och det var pågrund av lagg på datorn, eller den andra spelaren.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle kunnat struntat i att försöka putta bort henne. Men eftersom hon var snuskig, aggressiv och lysande inte så kände jag mig tvungen. Ska aldrig hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att det är greenzone utanför bilfirman och inte bara innanför.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka