Accepterad oskargillarrabarber3 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oskargillarrabarber3

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198449773436/

Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c

Vad är din discord tagg? rulemule

Vem var det som bannade dig? jaakoob10

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-24 163234.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att jaakoob valde att banna mig för att de hände en bugg så jag tog nån th när jag skulle bara bära dem. sen när jag skulle släppa henne så dog hon.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag o min polare var på sjukan o väntade på att våran polare skulle få vård. då sa nån tjej nej hjälp honom istället medans sjukvårdaren hjälpte våran. då sa jag käften till henne och så blev massa folk sura på mig. efter de så slår hon plus typ 4 pers mig o jag slår tjejen 1 gång. ska hon rpa på skadorna och vi springer iväg. jag o min polare säger att vi ska ta henne och köra iväg o slå hne där hennes vänner inte är med. när jag tar henne så händer de nån bugg så jag tar henne th med en tazer. jag hinner springe en bit med henne och märker att jag håller henne th. då ska jag släppa henne men råkar komma åt h istället för g. sen blir jag bannad 3 dagar senare vilket jag tycker är konstigt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag anser att detta var en giltig ban. de var de eftersom jag förstår varför jag blev bannad. lite suntförnuft att ta nån från sjukan kanske. men de var som sagt en bugg så hon blev th av min tazer. sen skulle jag släppa henne men kom åt h istället för g.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har typ 5 senaste 3 och har tagit lärdom av alla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte behövt ta hne från sjukan från första början. då de är suntförnuft att ta någon från sjukan. speciellt om man jobbar som securitas vakt. jag hade ju också inte behövt ha tazern på mig när jag inte var i tjänst. däremot att jag tar henne th kan jag ju nt hjälpa vilket klippet nedan visar. råkade som sagt döda henne också.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. att de är viktigt att följa alla regler som finns speciellt suntförnuft. jag har också lärt mig att vara mer nogrann vad man trycker på så de inte blir fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

klipp på de:

Man ser att jag inte håller i tazern när jag tar henne. däremot att de inte var meningen att döda henne vet jag inte hur jag ska bevisa. men som sagt erkänner fortfarande att de var fel att ta henne på sjukan. vart bara lite sur då

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka