Nekad roberth123456 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

roberth123456

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Användarnamn: roberth123456

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198162203342/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: laxen3trappor

Vad är din discord tagg? roberth123456#2877

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? drar vapen på gz,sunt förnuft, kör som en galning i staden.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag drog vapen i garaget, dock var det för att visa min kompis i discord som jag skärmdelade till.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och 2 av mina polare åkte runt i en tesla i staden i typ 10 min. kan tillägga att jag satt i passagerar sätet så vet ej varför jag blev bannad för kör som en galning i staden. sedan skulle vi lämna in hans bil i garaget vid torget. det var inte en person inom typ 300km nära oss så tänkte inte så mycket på att det skulle vara så illa att visa ett vapen. iallafall så frågar min kompis i discord om jag hade ett vapen så jag drog ut det i max 1 sekund och sedan drog jag in det igen för att visa han. sedan hände inte så mycket och vi stod bara där och chilla sen efter typ 5 min blir mitt inventory clearat och jag blir permabannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag förstår helt och hållet att man inte ska dra vapen i gz under några omständigheter men det var ingen person där och det var typ 10 inne på servern. hade den ute max i 1 sekund innan jag drog in den igen. tänkte verkligen inte på att det skulle gå så snett som det gjorde och jag tar på mig det. har även visat klipp till admin. har också en annan fråga, går det att få tillbaka sina grejer om man blir unbannad? kändes lite väl hårt att ba dra av allting jag har jobbat mig till i typ 1 månad och bli permabannad såhårt istället för typ en ban utan clear eller en varning.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har ungefär 6 tror jag men alla bans har varit lite halvdana och jag har blivit unbannad utan några större svårigheter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade absolut kunnat gått ut ur gz för att visa min kompis eller inte visat honom alls. det tar jag på mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag. jag måste vara extra försiktig med vapen på gz. jag måste också skärpa mig eftersom jag är whitelistad. har även klipp på hela händelsen ifall någon är intresserad.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka