Nekad Robert Bank | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin2005

Medlem
Meddelanden
431
Reaction score
5
Länk till din steam profil: 76561198135657664

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:87695968

Vad är din discord tagg? williamdenstore#7148

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ Anledning: Du ska inte sätta din fot här. Permanent Placerad av: Limpis ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Limpis valde att banna mig för att jag och han satt i ett möte och gick med en överenskommelse att ett minsta fel är blacklist i 3 månader några dagar senare så gör jag ett misstag och då inte tycker att jag gör fel och blir irriterad. Men när vi hade mötet så sa han klart och tydligt att är det nåt fel ska jag göra en report eller komma support som jag inte gjorde så jag skulle lyssnat på han och tagit in det. Detta va rätt av han att ge mig denna blacklist på 3 månader men efter så blev jag väldigt arg och och börja argumentera emot och sedan börja vi skriva och sedan så skrev jag väldigt mycket onödiga saker som inte hör hemma och jag ber verkligen om ursäkt till dig Limpis och det kommer aldrig aldrig upprepas! Sedan så valde Limpis att blacka mig som jag förstår för att va inte mogen, jag har tagit stor lärdom av detta och har utvecklas som person!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan detta va att jag satt i ett möte med limpis och gjorde upp att ett enda minsta fel är blacklist i 3 månader, sedan så händer en sak att jag blev dödad av en i mitt gäng och lootad på ett vapen när jag spawna in på mappen och sedan så blir jag ressad och att istället skriva report eller hoppa support som vi sa att jag skulle göra väljer jag att göra samma sak och ta tillbaka grejorna. Sedan så fick jag mitt staff som va rätt gjort av han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va jag som gjorde fel och det står jag för, vi snackade några dagar innan att jag ska börja använda report och support om jag ser några fel som jag inte gjorde och då gjorde Limpis rätt val att banna mig och att jag blev arg efteråt va oacceptabelt och min betedde va inte okej från nåt hål och detta står jag för och detta kommer aldrig ske någon någon någon gång utan jag har tagit lärdom av detta och utvecklas och vill komma bort från den rpen jag hade innan och komma med en hög rp nivå och bidra med så mycket jag kan till unive!!

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har några banna då jag va en problem spelare innan. Men har kommit bort från den skit rpn jag hade innan och kommer bidra men hög social rp och bidra med så mycket jag kan !! Har tagit lärdom från alla mina bana och tagit en paus från fivem för att jag är bannad och saknar unive och vill komma med en ny rp!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tagit in och lyssnat vad jag skulle börja använda för nåt som jag inte gjort hör då att skriva support eller report. Jag skulle också tagit mitt straff och inte göra som jag gjorde att bli arg utan hålla det innanför mig och seda. Gå vidare ber verkligen om ursäkt! Detta är inget som kommer ske igen någonsin då jag har saknat unive så mycket som jag har gjort!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket av denna bannen! Har även lärt mig från dom andra bannen då jag har suttit och kollat igenom dom och tagit lärdom och ska utveckla min rp och komma med en hög social rp nivå som jag inte hade innan! Står för detta jag skriver och detta kommer ske! Denna bannen har gjort är stor level och läxa från fivem och har tagit in detta till 100% och kommer bidra med det bästa jag kan! Du kommer se en stor förändring från mig om du skulle ge mig chansen Philip och detta är inte bara ord utan skriver innerst innerst från, en förändring från mig har sket och det kommer du se i mitt rpande kommer inte va nära den jag va innan !!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka