Nekad robban1111 | Medlem ansökning [swetime]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robban1111

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? robin

Vad är ditt discord namn? robban11

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Robban connyla han växte upp i en fattig familj, morsan hade lämnat pappa ensam med mig och min bror. Min pappa älskar bilar vilket jag också gör och min pappa jobbar på en egen verkstad som heter Pelles meck AB: Pelle är alltså pappa och den enda som jobbar där är jag och min pappa. Pappa jobbar Sten hårt hela tiden men sedan en gång när pappa jobbade med en bil så råkade han ta sönder motorn och han som äger bilen är en riktigt musklig person och han är aggressiv när han fick reda på att motorn var paj så gick han till pappa och slog ner honom senare så kom polisen och tog honom som slog pappa. Pappa åkte in till sjukan och hade brutit ett ben och två armar och var väldigt skadad. Och där står jag helt ensam med en verkstad som gick i konkurs och min dröm var att bli bil mekaniker…

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll. rolig. konstig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kanske bli kriminell senare

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra få nivå och jag har varit medlem förut och kan allt. Jag kommer bidra med en hög ro nivå och kommer spela så båda partierna kommer ha det roligt. Jag kommer spela inom suntförnuft och helt enkelt spela som jag skulle gjort irl

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för sin egna vinst hela tiden och att istället spela för sin motparter vilket kan va tillexempel i ett polis scenario man blir jagag krockar rpar på att bilen ej fungerar eller vad som igentligen man ska ej spela för sin egna vinst hela tin

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jadu 2021 ksk då har jag gjort ny börjar misstag osv visste it så mkt då men sen har jag även vart mod nu så kan de mesta men det dummaste jag någonsin har gjort va att jag körde med silent aim vilket var sjukt dumt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, Suntförnuft, Power gaming, Power gaming 2, Vdm, Copbain, Meta gming, ooc, osv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nja it va jag kmr på iaf

Nekad.
Anledning:
Plagiat från en annan ansökan

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka