Accepterad Robban.. | Medlem ansökning [Shasta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

static0014

Icke Medlem
Meddelanden
210
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? robban00

Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ivan Andersson och är en grabb från orten. Ivan Andersson växte upp i vålberg norsplan och har alltid hållit balans på jorden. Men senare så blev det en nergång för lille Ivan och de blev en deppig tid för Ivan. Ivans mamma och pappa skulle åka på en resa till maldiverna och fira sin bröllops dag. Men de gick inte som tänkt för föräldrarna, för planet kom halv vägs tills de börja gå snett. Flygplanet åkte mot backen och båda motorerna hade tappat kontroll så de tragiskt dog i en stor flygplans krash. Ivan fick ett samtal 1 dag efter och fick informationen berättad för sig, Ivan började slå i saker och riva hela huset i 2 bitar för hans ilska och sorg. 5 år senare när Ivan fyllde 20 år så hade han startat om på nytt och ville göra något med sitt liv. Ivan hade börjat investera och de började gå bra, han har en lägenhet som han delar med sin flickvän. De har en katt och en hund och Ivan kände att han har lyckats men de var något som inte satte alla bitar i pusslet och han kände att han skulle göra de hans föräldrar inte kunde göra. Så ivan bestämde sig för att resa och lämna sitt bra liv bakom och ska uppfylla hans föräldrars önskan. Ivan reste runt i 2 år och han var klar där, men ivan ville också resa en sista gång och flytta nån helt annan stans. Ivan väljer då att starta ett nytt liv i Unive staden och på börja ett nytt kapitel i sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp då det är en viktig del i rpen. Jag kommer att ha kul på servern och visa vad jag går för och dela med mig av min rp till de andra på servern. Jag kommer visa aktivitet och kanske till och med söker till staff längre fram men jag tänker att jag ska börja som medlem och sen tar jag mig vidare där ifrån.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär social rp och de menas att om man har ett scenario med motparten så får man vara kreativ och göra de kul och inte göra de surt för motparten och istället visa sin sociala sida med att visa att de finns fler sätt än att bara göra de kul för sig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst på dem alla och här kommer de några exempel. RDM en klassiker detta menas då att du dödar en helt oskyldig person men du har inget scenario liggandes bakom. Meta gaming, detta menas att du tar information från någåt annat än spelet som tillexempel, Discord. Powergaming, detta innebär att du är omänsklig som t.ex. kör in i en vägg i full fart och sen går ut ur fordonet som de inte skulle vara något som har hänt. Där hade jag 3 exempel på regler

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de har jag, har spelat på servern tidigare och flera servrar också för den delen. Jag har stor erfarenhet hur man ska rpa och hur man inte ska rpa och kan alla regler utantill skulle jag vilja säga

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en allmänt skön person som söker drivna serverar och en livad server som de händer saker på och mitt intresse är då tv spel och de är det mesta jag håller på med på min fritid

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka