Nekad lillen7333 | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lillen7333

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? lillen0489

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: ivan svensson. född 2005-01-20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? min karaktär är social väldigt nyfiken och kreativ och väldigt trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ivan Svensson växte upp i Uppsala tillsammans med sin mamma. Han hade en trygg och bra uppväxt där han tidigt lärde sig vikten av respekt, ansvar och att klara sig själv. Under uppväxten fick Ivan med sig sunda en positiv syn på arbete och framtid. Ivans mål är att bygga ett stabilt liv och på sikt bli egenföretagare. Han vill arbeta hårt, skapa kontakter och steg för steg bygga upp något eget. Fokus ligger på ärligt arbete, personlig utveckling och långsiktigt rollspel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriöst och respektfullt RP, följer reglerna och spelar för scenariots bästa. Jag fokuserar på realism och samarbete

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att jag kan liksom låta min karaktär. dö-förlora pengar ifall det leder till ett bättre rp scenario för alla som är iblandade

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? har inte blivit det innan tror jag det va länge sen jag körde så kanske har blivit det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fearrp du ska visa rädsla ifall din karaktär blir hotad eller slagen osv du ska tänka som att det händer dig IRL ovh reagera så som du skulle gjort irl, powergaming du får inte göra saker som inte är realistika eller som inte är RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det va allt tack för mig(;

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: ej kompleterat sin ansökan.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka