Granskning pågår Robban Johnsson | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Robban Johnsson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus Allgulander

Vad är ditt discord namn? pontan10

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Robban Johnsson 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Driven, social och positiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Robban Johnsson växte upp i Östermalms överklass men blev tidigt indragen i det kriminella såsom bilstöld och weed. Han har nu bestämt sig för att vara mer laglig med undantag för bilstöld. Nu ska han bli bilförsäljare och till slut jobba sig upp till bilfirma chef om möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är ofta aktiv. Bidrar till en positiv stämning och ska se till att alla med pengar får sin bil till ett riktigt bra pris.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Exempelvis om man blir arresterad så försöker man göra ett så realistiskt scenario för polisen som möjligt och inte bara göra det som är bäst för en själv. Det är bara ett exempel men jag hoppas ni förstår vad jag menar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har förut misslyckats med FearRP. Jag var under hot och spelade inte rädd och gjorde inte det som var bäst för överlevnad. Jag har nu lärt mig att inte se RPn som ett spel utan leva mig in i händelserna och det gör mitt RP mer seriöst.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM, Metagaming, Powergaming, NLR och FearRp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer att vara aktiv och seriös. Det kan du lita på.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Tillbaka