Antagen Robban.. | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

static0014

Icke Medlem
Meddelanden
210
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Ditt discordnamn: robban00

Ange ditt födelsedatum 24 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vilja bli staff pga att de va längesen jag var staff och jag vill pröva på de igen. Senast jag var staff så var det så himla kul att hjälpa folk support, ingame osv. Jag vill jätte gärna visa mig igen och visa vad jag går för. Jag är väldigt kunnig inom staff området och hur man ska arbeta, jag vet mycket väl om hur man ska bete sig som staff för man ska visa sig bättre inför de rpande på servern och visa sig som en förebild för de ny inkomna på servern. Det som lockar mig till att bli staff igen är att känna att man har gjort nånting bra och att man har en chans för att visa förbättring på servern. Jag vill ta denna chans på att bli Helper för att jag vill hjälpa till så mycket jag kan och ta support, ta reports, vara aktiv på forumet och vara en förebild för spelarna på servern. Detta är därför jag just vill bli staff.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag skulle väll vilja säga de som inte fungerar är väl rpn hos kriminella. Jag har märkt mycket nu under en period att jag hör skjutningar konstan och att de är många som inte har konsekvens tänk i sin rp. Jag ser mycket FearRP framförallt och om de är något jag vill förändra på se är det folks tänk inom rp och att de ska alltid följa regeln FearRP. Jag vill att de ska bli hårdare åtjärder för folk som inte följer just regeln FearRP och alla andra regler framförallt så de tycker jag är viktigt och de är en ändring jag vill se.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det som skulle kunna fungera är att om jag till exempel blir KA så kan jag hålla koll mycket på krig och kolla om de blir någon kidnappnig och så sen efter det att jag inte ens tvekar en sekund på att dra krim rollen oavsett på vem det är så gör jag det för om man inte kan rpa krim så ska man inte ha krim rollen. Om detta sker på den lagliga sidan så blir de ju att de åker på bann så folk kan få lite vett och inte gör så himla dumma beslut och tror att de kan komma undan för de lovar jag de ska de inte och de vill jag ändra om så känner jag.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att man ska vara seriös i sin roll som staff och visa framfötterna och göra de som är rätt. Man ska inte heller vara partisk borende på vad som har hänt men om de är så att den ena personen har gjort dummare saker än den andre så kan man hålla med till en viss gräns. Man ska inte heller inte försöka skydda sina polare i ett support ärende och sånna grejer. Jag kommer agera professionell hela tiden som staff för jag göra denna ansöka för serverns skull och inte för något annat.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? när det gäller med staff arbete och RP så prioriterar jag staff arbete först med 99% och sen kanske 1% RP sen när det gäller privat liv kan det hända att jag är med polare ute på kvällen i nån timme och sen drar hem så det kommer visas aktivitet från mig det kan jag säga.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat sen 2021 oktober sen sluta jag och började 2022 juni sen efter det har jag bara fortsätt och grindat och spelar det än idag som main spel.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag var staff här på unive för ca 6 månader + sen och de var de roligaste jag varit med om så jag vet en del där och här kommer det lite commands

Noclip - du blir onsynlig och kan flyga runt mappen
Togglename - du kan se personens ID samt steam namn
Freeze - du fryser en spelare
unfreeze - du slutar att frysa spelaren
dv - du tar bort en bil
ban - du bannar en spelare

Detta är bara en liten del vad jag kan men kan bevisa mer om jag får en chans som helper

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation - Varför jag inte är direkt beredd på detta är för att jag är inte så kunnig inom scripting och det skulle bara sätta allmänt stress på mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka