Accepterad Robb1n09 | Ansökan till Servervakt (Oskar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robb1n09

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Robbin

Vad heter du på discord? RM-29#1000

Ange ditt födelsedatum 22 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet består av att jag börjar spela lite på morgonen, då jag har skola vid klockan 9:30. Senare på eftermiddagen så kommer jag hem runt 16:20 då jag tar någonting att käka sen sätter jag mig och rpar lite och snackar me boysen. Jag brukar stänga av min dator vid 23:20 nån stans där..

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive sen ett år tillbaks och aldrig blivit av med någon roll, några banns har jag fått i början av mitt fivem spelande men de flesta har varit lugna och varit felaktiga.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad två gånger. Tyvärr gick det inte att klistra in screenshotten men kan skicka den till någon..

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en uppgift att spela som en normal person medans som man håller koll på omgivningen så de inte bryter mot en regel är gör något fel ig, ett exempel på ett regelbrott är när någon springer runt och slår folk utan anledning då får man använda sina commandos till att Banna/kicka personen och revviva de som blivit vdmade men helst ska de bli rpat på..

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag tycker de gör en stor roll, speciellt i Unive då de är mycket lall inom de kriminella, där jag mest hänger med gäng och andra personer. Jag ser dagligen personer som springer runt och vdmar och Power gamar då jag tycker de är ett väldigt tråkigt för de andra rparna då vill jag finnas där och banna/kicka de personerna. Jag skulle beskriva mig själv som att jag gillar att hjälpa personer.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse betyder att man andvänder sina commandos som man inte får som ett exempel är att man är i en skottlossning och man blir nerskjuten och förlorar scenariot, då jag revvivar mig själv för min fördel och de andras i skottlossningen. Exempel 2, Man andvänder toggle id för att hitta personer i skottlossningar och andra situationer när man rpar. Detta menas med att man andvänder sin roll för sin fördel.

+++++REP KOMMER VARA EN JÄTTE BRA SERVERVAKT GÖ HAN TILL SERVERVAKT SKÖN GRABB

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka