Accepterad Ro0nja | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ro0nja

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Ronja

Vad heter du på discord? Ro0nja#3211

Ange ditt födelsedatum 21 Maj 1991

Beskriv din dagliga aktivitet. Är egenföretagare så jag styr min arbetstid själv. När jag är hemma är jag oftast inne dagligen, främst kvällar men även dagtid ibland beroende på hur mycket jag jobbar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan december 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) En gång

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som främsta uppgift att rollspela och fungera som en vakt till servern, hålla koll så att regler följs. De ska inte leta efter problem utan ta hand om de problem som de ev. stöter på. En servervakt kan kort och gott åtgärda problem tillfälligt i dess omgivning tills ev. större åtgärder tas. För att kunna avlasta staff teamet.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är en aktiv rollspelare och vill kunna hjälpa till att förbättra rollspelet och undvika regelbrott. Jag är 30+ vilket gör att jag har livserfarenhet och möjlighet att stötta staff teamet och ta de professionell beslut som behövs om något ev. regelbrott sker i min omgivning där jag rollspelar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan tex. vara att en individ ger en fördelar över någon annan eller på något vis missbrukar sin makt. Abuse är att på något vis missbruka den makt som givits till dig, tex. använda toggle-id i ett scenario.

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Anledning: Gav ett bra svar på frågorna under interjvun.

Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka