Accepterad Zoépepper | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

miiniTurtlee

Icke Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Elaiza

Vad heter du på discord? Miiniturtle

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001000056ba

Ange ditt födelsedatum 27 November 1995

Beskriv din dagliga aktivitet. Streamar på twitch och är sjukskriven. Så att vara inne dagligen är ingen problem.

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca fem månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) ingen ban 1705498066139.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som främsta uppgift att rpa och fungera som en liten vakt till servern, hålla koll att alla regler följs. man ska inte leta efter problem utan ta hand om de problem som de ev. kan stöta på. En servervakt kan man kort och gott säga att de ska åtgärda problem tillfälligt i dess omgivning tills ev. större åtgärder tas. För att kunna avlasta staff teamet.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag sitter dagligen inne på serven för att jag tycker de är kul att rpa. Tyvärr har man ju själv har sett hur kaos de kan vara. från att folk inte kan bete sig till att folk är bara icke medlem för att förstöra för andra. De är en del som jag vill få bort. Dessa lalla spelare. Men även kunna vara en hjälpande hand till staff temet.

Sen så skulle de underlätta för mig att bli sv då jag streamar nästan dagligen på unive också. Varför de skulle underlätta för mig när jag streamar är att jag kan då skicka folk som gärna stream sniping eller försöker förstöra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan tex. vara att en individ ger en fördelar över någon annan eller på något vis missbrukar sin makt.
Abuse är att på något vis missbruka den makt som givits till dig, tex. använda toggle-id i ett scenario eller att använda rev för mycket och inte skicka in klipp på de.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48 timmar på dig att ta den lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka