Ej Antagen rk_217 | Chef-jobb ansökan [Skyclub] (T)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rkan95

Icke Medlem
Meddelanden
181
Reaction score
97
Vilken chefs-position ansöker du till? Skyclub chef

Vad heter du i verkligheten? Rohat

Vad är ditt användarnamn på discord? Rk_217.

Ange ditt födelsedatum: 11 Maj 2010

När fick du medlemskap på Unive? Jag fick mitt medlemskap på unive runt november men hade bara spelat innan det som en lallare men bestämde mig för att börja ta rp seriöst och jag har jobbat som anställd på marja lisas vilket jag kommer att säga upp mig nu och så har jag varit anställd i meko vilket jag kommer fortsätta att jobba i mekomen

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Inte riktigt jag har bara då jobbat i skyclub men sedan så lämna jag begrund utav inaktivitet men nu ska jag försöka ta rollen som en chef för att jag såg att det ej fanns en chef till skyclub

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att jag ska laucha feta fester varje helg och förhoppningsvist kunna växa upp till toppen och försöka hitta aktiva och stabila spelare då kanske hitta en stabil bitr.chef

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är aktiv som fan inom Rp och har mycket fri tid och känner att det är dags att steppa upp och försöka bli chef och jag har redan planerat allt som jag skulle göra ifall jag får detta jobb som chef på skyclub

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka