Nekad rk_217 | Ansökan till Servervakt [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rkan95

Icke Medlem
Meddelanden
181
Reaction score
97
Vad är ditt namn i verkligheten? Rohat

Vad heter du på discord? Rk_217

Vad är ditt Hex:ID 11000016a59787b

Ange ditt födelsedatum 11 May 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar vara aktiv varje dag fast inte lika mycket som på helgen för då har jag mycket mer tid att spela o sånt men annars är jag alltid aktiv på Dc och annars också aktiv vardagar men inte så mycket.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan November 2024 men hade bara rpa innan som icke men sen tog jag beslutet att börja ta rpa lite seriöst.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/k7ioJbDd2WSLWEbm0?invite=cr-MSxRanAsMzE5OTQ3NDI0

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt ska säga till så att det inte är bara helpers o mod som ska banna dem som gör fel ser du någon göra fel så SV bannar du dem sedan ta bevis på deras fel vilket underlättar jobbet för Helpers o Mod.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill göra det lite lättare för helpers då jag känner några o tycker att det gör mycket åt servern och att jag har sett mycket lall o mycket regelbrott på servern o de vill man få stopp på.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse innebär att du använder dina SV perms på fel sätt som ifall du ser någon göra regel brott och bara för att det är din vän blir han ej SV bannad.

Senast ändrad:
Nekad.

Anledning: Bannad senaste 30 dagarna.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka