Accepterad rk_20 | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rk_20

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nordicbabyy/

Ditt Hex-ID: steam:110000145a74824

Vad är din discord tagg? nordicbabyy

Vem var det som bannade dig? Hapyxz, TToris

Bild på banmeddelande: OIP (3).jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo eftersom att jag har fått förtroendet som stjänrspelare och då förväntas ju man såklart ha en hög och kreativ nivå, vilket jag då inte hade under denna händelsen. Vilket jag förstår själv kunde sköt det så mycket bättre men det är lätt att vara efterklok. Men har verkligen inset mitt fel och har lärt mig, brukar inte göra om mina misstag och kommer verkligen tänka 2 gånger extra när jag rpar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi körde i grovestreet polisen kör efter oss i en civil, vår vän var beväpnad och han buggades ut ur bilen så polisen hoppa ut och rikta, då bestämmde vi alla som var där typ 5pers att hoppa ut och rikta emot dom 2 snutarna och göra det snabbt och enkelt för att få vår vän med oss, Jag skrek även skujt inte, men jag riktar mot polisen han riktar tillbaka vi riktar allihop emot dom och dom är 2 vi är 5 sen skjuter jag han försöker träffa benet men missar varje skott, sen skjöt jag och vi drog därifrån snabbt och inser ju att det var fel a

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen skulle jag säga var rätt med tanke på vad man såg i mitt klipp och det såg inte så bra ut för mig som var stjänrspelare och kunde gjort det mycket bättre.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannat runt år 2021 för att jag inte kunde rpa jag va ny, sedan lite under 2022-2023 så har man åkt på lite ban kanske powergaming,rdm,ooc eller sã men man lär sig och har varit bannad 2024 så har inte kunnat bli bannad under detta år samt slutet av 2023

-T.ex.
Powegaming
OOC
COPBAIT
VDM
Dessa typer jag jag blivit bannad för innan finns säkert mer, Men har däremot alltid försökt förbättra mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att då inte skuta emot polisen alls utan försöka dra därifrån istället, Och skitit i att göra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, att tänka ett steg före och ha bra nivå oavsett hur läget ser ut, och samtidigt inte skjuta emot polisen då det inte ser bra ut och bryter mot suntförnuft. Men har lärt mig och kommer ej göra om det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka