Nekad nordicbabyy | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nordicen1

Icke Medlem
Meddelanden
415
Reaction score
27
Ditt discord namn: nordicbabyy

Ditt Hex-ID: steam:110000145a74824

Vad för typ av beslut gäller det? Krim Varning 1 3 dagars de andra MA osv överklagar jag inte förstår ju det såklart

Vem/vilka tog beslutet? Hapyx Toris, Gregg

Varför tror du själv att beslutet togs? Ja för att jag va MA,och Stjänrspelare. och Sköt i ett scenario emot en polis som vi hoppa ut på och försökte få ut vår vän för dom rikta och det är inte så smart o skjuta emot polisen

Hur är beslutet felaktigt? Väldigt hård åter gärder av staffen, Hade räckt med indragen stjärnsplelare och en varning muntlig, jag gör aldrig fel men jag är en människa och dett är ett spel fel kan hända men ja viktigast 'är att man inser sitt egna fel och lär sig, Jag anser inte att mitt fel var så stort så att alla dessa återgärder skulle tagis.

Däremot förstår jag deras sida och jag va en spelare med stjänroll inte så bra att göra det, så fattar lite deras sida med

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har klipp i min pm och dom har också

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Lovar dig imorgon du kommer se bra rp, Hapy har fixat ett möte med alliansen där vi ska ha bra rp och även med dom vi har krig emot

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka