Nekad RIZZY | Ban överklagan (achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RIZZY

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: -

Ditt Hex-ID: -

Vad är din discord tagg? RIZZY#6488 och RIZZY#4472

Vem var det som bannade dig? står inte men snälla!!!!!!!!! snälla!!!!!!!! viruset är borta för alltid och har köpt anti virus program som gör att inga virus kommer igenom och det kostade 300kr så snälla har gjort allt för att komma tillbaka snälla!!!!!!!!!! det kommer alldrig hända igen snälla jag ber snälla!!!!!!!!

Hur lång tid var din ban? står inte

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "hoppsan kunde inte acceptera"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag är bannad för ett virus skicka till alla mina vänner och till alla discord serverar jag är med i ett scam medelande men de viruset är borta nu har fått hjälp och skaffat ett bra anti virus försvar så jag har skapat ett nytt konto för mitt andra konto blev inaktiverat av discord för viruset spamma exakt samtidigt som de vore en robot så därför inaktivera dom kontot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var ett virus som skicka medelande till alla mina vänner,serverar jag var med i men har köpt ett anti virus program för 300kr och viruset är borta men vill värkligen va med i denna skit bra rp värld och snälla ber plz vill kunna köra på den här servern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja och nej det var bra så viruset inte kunde skickas igen men dom kunde bara ha raderat texterna och kickat mig ist för att banna mig för jag färkligen älskar och spela på unive snälla jag ber ta bort bannen. :C

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde ha köpt ett anti virus program före det här hände men snälla jag ber viruset finns inte längre vill så gärna kunna köra på unive och va med i servern snälla :C

Har du lärt dig någonting efter din ban? a jag kunde ha köpt ett anti virus program före det här hände men snälla jag ber viruset finns inte längre vill så gärna kunna köra på unive och va med i servern snälla :C

Har du läst våra regler? Ja

snälla!!! :C
:C
:C
SNÄLLA JAG BER PLS SNÄLLA SNÄLLA KOMMER ALLDRIG HÄNDA IGEN SNÄLLA!!!!!!!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka