Nekad RikitgaMorfar | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RikitgaMorfar

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199282807514/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? rikitgamorfar

Vem var det som bannade dig? Vet inte då de är på discord servern

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-22 213505.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingenaning då jag blev hackad på mitt discord konto, efter de så har de stått att jag varit bannad i discorden så har ingenaning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade råkat ladda ner något virus som gjorde att några grabbar kunde använda hela min dator, dom hade tillgång till mitt discord konto och då hade dom börjat skicka ut i discord servrar. Exakt vad dom hade skrivit har jag ingenaning om. Jag lämnade in min dator på service för att kunna få bort viruset och när jag hade fått tillbaka datorn så skapade jag ett nytt discord konto. När jag väl skulle gå med o Unives discord server så stod de att jag var bannad. Detta är de jag vet men har ingenaning om varför

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var en felaktig ban då de inte var jag som skrev något utan de var dom som hade hackat mitt discord konto som gjort något

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad i discorden sen tidigare, samt servern om jag inte minns fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte bli hackad igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att man verkligen inte ha ladda ner saker man inte vet vad de är eller från folk man inte litar på

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka