Accepterad Rizikano | Medlem ansökning [Rozin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoFaceNoCase

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Alen

Vad är ditt discord namn? AJ#4394

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 1999

Berätta om din karaktär. Karaktären Heter Alen. Är väldigt social och trevlig person som har jobbat inom telefonförsäljning som ger mig goda kunskaper hur man talar o bemöter olika människor. Vill alltid att det ska vara rättvist och respektabel ton.

Alen gillar meka med bilar då Alen jobbar med det vid sidan av, och att umgås med vänner o familj. Alen har haft en bra uppväxt med sin mamma då hans pappa var ej närvarande vilket ledde till osäkerheter hur han skulle bygga upp sig och behöva ta mycket ansvar i hemmet. Alen är en väldigt stark karatär som försöker alltid ta upp andra som har det sämre än honom trots att han har det jobbigt själv. Alen vill ta stora kliv fram och hitta en bättre väg ut samt att han ska hjälpa familjen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra till en bra RP upplevelse samt att det ska vara roligt. Vill vara aktiv inom community och lägga många timmar för o göra Unive till en seriös server med många bra o seriösa människor. Har stort förstående till att alla reagerar olika och att beter sig olika och är olika mogna men detta är inte ett större problem för mig då jag är väldigt bra att hantera olika situationer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att helt enkelt göra det med Fair to play för andra i olika scenarion tex rån
Om rånare har en bill som går 500kmh så finns det ingen chans för polisen o stoppa denna bil vilket gör det väldigt dålig upplevelse för dem som RPar polis.

Hur hittade du Unive? Hittade Unive genom en vän som spelat på RP Servern ett tag.

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka