Accepterad 1.cuzen | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cuzeno

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alen

Vad är ditt discord namn? 1.cuzen / cuzontop

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Momo Vincere och är ursprungligen från Spanien. Momo är 24 år gammal och har en bror vid namn Frank Vincere.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle beskriva min karaktär med 3 ord så skulle de vara nonchalant, trevlig oh tacksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Momo kommer från ett hårt utsatt område från Spanien. Han och hans Bror Frank fick tillsammans överleva i ghetton i Spanien, det hade inga pengar och var oftast hungriga. Vid 14 års åldern så skickades de till Sverige till en foster familj. När de väll hade landat i Spanien så tyckte bodde de att det var riktigt kallt på grund av att de var vanna med vädret i Spanien. Under sina 10 år så hade Momo och Frank de väldigt jobbigt, det blev bland annat inblandade i kriminella faser när det va unga. Det växte upp att bli några av de kändaste kriminell raparna och klivarna. Deras framtid såg ljus inom den kriminella världen och deras pengar bara rullade och rullade in.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra Rollspel, jag har en del erfarenhet av rollspel då jag har rollspelat på denna server förut men mitt konto blev hackad så jag ansöker nu för att få tbx det. Jag har dessutom rollspelat på stor rp servrar som ortenwave (nu kallade nova), valon och sen denna. Jag vet dem flesta rp reglerna och kan hålla mig åt dem.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela för att båda spelarna så att alla kan ha det roligt och så alla har en chans att vinna scenariot och att man måste kunna förlora ett scenario. Och man måste inte alltid vinna för att det ska vara roligt att spela. Alltså säga att man ska försöka göra scenariot roligare och försöka så att båda får det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM= vehicle deathmatch. Det är om man kör på någon och den dör. RDM= Random deathmatch. Det är när du dödar nån utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, vissa saker är från min gamla ansökan ifall det är okej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka