Accepterad Rizhy | Ban överklagan [Flinhc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rizhy

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199235899632/

Ditt Hex-ID: 11000014c08a0f0

Vad är din discord tagg? Rizhy#5647

Vem var det som bannade dig? Znaxse

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powegaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag flög högt med bilen in i ett träd rätt högt upp och sedan in i en vägg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För att jag flög in i ett träd rätt högt upp och sedan in i en vägg. sedan valde jag och hoppa ut och ja satt ej kvar och väntade på hjälp av ambulans eller någon annan som kunde hjälpt till, jag var bara korkad som gjorde så som jag gjorde och det ska verkligen aldrig ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban och jag ber verkligen om ursäkt att jag rpade såpass dåligt och hoppade ut ur bilen när jag flög in i trädet och sedan in i väggen såpass hårt. Jag skulle väntat på ambulans eller en annan person som kunde hjälpt oss och inte gått ut ur bilen och försökt få hjälp detta hade man inte gjort i irl bara om det var en lätt krock, men inte en sådan krock som jag gjorde.. ber verkligen om ursäkt ska aldrig ske igen. jag gjorde verkligen ett dåligt scenarie och det ska jag ta med mig till nästa gång om jag får komma in igen, att verkligen tänka på att ej göra dessa saker igen. jag ska verkligen tänka också på att köra så verkligt som möjligt annars blir ej rpandet roligt heller det blir mycket roligare för alla om man verkligen kör verklighet eftersom det är det rp går ut på, jag vill bara ha skoj med mina vänner som är inne och spelar, så jag ber verkligen om ursäkt yttligare en gång och säger att detta aldrig ska ske igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tjuvkoppling och lalleri då vi slogs. ja jag har tagit lärdom utav dessa bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag. Jag skulle inte gått ut ur bilen och väntat på ambulans eller liknande för detta hade man inte gjort i irl som jag gjorde. Detta misstaget gjorde jag och jag vet att jag gjorde fel och jag ska verkligen aldrig göra om detta förlåt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka