Accepterad kalle1 | Ban Överklagan [Snake/Snak312]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalle1

Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
58
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122240433/

Ditt Hex-ID: steam:1100001454253b1

Vad är din discord tagg? kalle1

Vem var det som bannade dig? snake

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag begick ett regelbrott genom att inte använda mig utav det sociala på servern och bara skjuta honom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åker runt i gs det är skottlossning och vi får i prion att den blåa bilen alltså DTV skjuter mot oss så åker jag efter honom. Efter så stannar vi jag säger inte så mycket något ord sedan hoppar jag ut riktar en kort sekund och sedan skjuter honom alltså föraren. Efter det så kommer polisen och jag drar från platsen för att vara diskret.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker väll efter en stund jag har i support sedan så är den väll rätt. Jag tar verkligen in det ni sa till mig hade kunnat göra en biljakt av det eller fortsätta med social och ångest verkligen det. Jag ser också väldigt hårt på det fel jag gjort och ska inte återupprepas. Jag rikta för kort och gjorde hela scenariot alldeles för fort och gjorde fel ( regelbrott)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var såpass länge sedan att jag inte minns men jag kan lova att jag lärt mig av denna ban och detta kommer inte att ske igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat att prata med han lite längre och kunna föra en dialog men det gjorde jag inte. Jag gör fel när jag hoppar ut direkt och riktat sedan skjuter hade kunnat öppna konversationen bättre. Jag hade kunnat skicka en prio för att fler från mitt gäng hade kunnat komma och hjälpa mig. Eller som berdan sa till mig att jag hade kunnat vänta tills han åkte så kunde jag följt efter honom en biljakt alltså men det gjorde jag inte som jag verkligen ångrar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig mycket av min ban. Och jag tar verkligen till mig min Krim varning och ban och detta kommer inte ske igen. Jag ångrar mig verkligen att jag sköt och inte bidrog till det sociala. Men ifall jag får unban så kommer detta inte upprepas jag kommer bidra till det sociala mer även fast jag gjort det innan så kommer jag EJ begå såna regelbrott som jag begick. Och jag ber verkligen om en ny chans och få visa mig från min bättre sida. Jag kan visa så mycket bättre rp än detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka